Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.mountainpet.pl jest Zuzanna Haczewska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Zuzanna Haczewska Mountain Pet (NIP: 6871977528, REGON: 528578322) z siedzibą w Smolnik 56 38-543 Komańcza, zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców. Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym regulaminie. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.

Informacje zawarte w Sklepie nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia (w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu) spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.

Ceny podane w Sklepie podane są w polskich złotych i są cenami brutto. Na końcową kwotę do zapłaty składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia.

Kontakt:

mountainpetsklep@gmail.com

Mountain Pet
Smolnik 56
38-543 Komańcza

§ 2. Definicje

  • Czas realizacji zamówienia – czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia na wskazany przez Klienta adres określony w zamówieniu;
    nie obejmuje czasu dostawy (czasu między wydaniem produktu przez sprzedawcę przewoźnikowi a jego wydaniem Klientowi);
  • Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);
  • Formularz rejestracji – dostępny w sklepie  formularz umożliwiający utworzenie Konta Klienta;
  • Formularz zamówienia – dostępny w sklepie formularz umożliwiający złożenie Zamówienia przez Klienta;
  • Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach wskazanych w Regulaminie zawarł lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży ze sprzedawcą oraz na rzecz, którego świadczone są usługi drogą elektroniczną;
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  • Konto – dedykowane Klientowi, oznaczone indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem modyfikowalny element Sklepu, tworzone po dokonaniu przez Klienta skutecznej Rejestracji; gromadzone są w nim dane Usługobiorcy, w tym informacje o złożonych Zamówieniach;
  • Koszyk – integralna część Sklepu, w której Klient zatwierdza warunki Zamówienia tj. rodzaj
    i ilość Produktów, dane do dostawy lub wystawienia faktury, sposób płatności;
  • Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Sprzedawcy uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu Internetowego, w tym informacje o nowych Produktach, ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie;
  • Parametr charakterystyczny – szczegółowa cecha Produktu, w tym: szerokość taśmy, całkowita długość/szerokość produktu, kolor taśmy, kolor okucia;
  • Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu; określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, dokonywania płatności oraz inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy;
  • Rejestracja – procedura dokonywana przez Klienta w sposób wskazany w Regulaminie w celu zrealizowania Zamówienia i korzystania z określonych funkcji Sklepu Internetowego;
  • Sklep Internetowy (Sklep) – sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.mountainpet.pl z wykorzystaniem, którego Klient może złożyć Zamówienie;
  • Produkt – produkt pokazany w Sklepie Internetowym, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne właściwości każdego Produktu udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu; obraz Produktu przedstawiony na stronach Sklepu Internetowego jest wizualizacją (w szczególności jeśli chodzi o odcień koloru) jego rzeczywistego wyglądu i ma charakter jedynie orientacyjny i informacyjny;
  • Sprzedawca, Usługodawca – Zuzanna Haczewska prowadząca działalność gospodarczą (NIP: 6871977528, REGON: 528578322) z siedzibą w Smolnik56 38-543 Komańcza.
  • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem Sklepu;
  • Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu;
  • Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi;
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków.

§ 3. Rejestracja

  1. Rejestracja w ramach Sklepu jest opcjonalna. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia. Do złożenia zamówienia zarówno bez jak i z rejestracją wymagane jest zapoznanie z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  2. Klient ma możliwość utworzenia indywidualnego Konta dla usprawnienia procesu składania Zamówienia, w tym zapisania danych płatnika oraz danych wysyłkowych. W tym celu Klient dokonuje procedury Rejestracji i wypełnia Formularz rejestracji. Klient zobowiązany jest do wprowadzenia prawdziwych danych oraz ich aktualizacji.
  3. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
  4. Każdorazowe logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych przez Klienta w Formularzu rejestracji.
  5. Klient ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w Postanowieniach Ogólnych.

­§ 4. Zamówienie

  1. Zamówienia Klient składa drogą elektroniczną poprzez Sklep lub wiadomość e-mail na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  2. Zamówienie w Sklepie mogą składać Klienci, którzy posiadają Konto oraz Ci, którzy go nie posiadają. Klient może złożyć Zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, ale wymagane jest podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających jego realizację.
  3. Sklep realizuje Zamówienia złożone w Dni robocze w godzinach pracy Sklepu (tj. 8:00-17:00). Zamówienia złożone w Dni robocze po godz. 17:00 oraz pozostałe dni wolne od pracy – będą rozpatrywane następnego Dnia roboczego. Sklep nie realizuje zamówień w okresie kiedy Sprzedawca przebywa na urlopie – Zamówienia te realizowane są niezwłocznie po zakończeniu urlopu przez Sprzedawcę, zgodnie z kolejnością złożonych Zamówień.
  4. Klient kompletuje Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Produktów do Koszyka.
  5. Przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi przedstawiane jest podsumowanie w celu potwierdzenia wszystkich szczegółów zamówienia (w szczególności Parametrów charakterystycznych Produktów oraz całkowitej ceny Zamówienia).
  6. W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia i kliknięcia przez Klienta przycisku „Kupuję i płacę” istnieje możliwość wprowadzania zmian/modyfikacji Zamówienia przez Klienta.
  7. Po skutecznym złożeniu Zamówienia przez Klienta nie ma możliwości wprowadzania przez Niego zmian dotyczących zakupionych Produktów (w tym ich Parametrów charakterystycznych).
  8. Ostateczna cena Produktu jest wskazana w końcowym etapie składania Zamówienia przez Klienta i wiążąca w chwili jego złożenia. Cena ta nie ulega zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  9. Po skutecznym złożeniu Zamówienia przez Klienta możliwe jest wprowadzenie zmian we wprowadzonych przez Klienta danych osobowych do czasu nadania przesyłki z Produktem wyłącznie poprzez bezpośredni i niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą za pomocą poczty e-mail (adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu).
  10. Złożenie Zamówienia jest skuteczne, jeżeli Klient poprawnie uzupełni formularz Zamówienia oraz poprawnie poda dane kontaktowe (w tym prawidłowy adres wysyłki). Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, gdy dane te nie są kompletne. Jeżeli co najmniej dwukrotny kontakt z Klientem nie jest możliwy – uznaje się, że świadczenie jest niemożliwe, a Sprzedawca może anulować Zamówienie lub odstąpić od umowy.
  11. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, a w następnej kolejności potwierdza przyjęcie Zamówienia do realizacji, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail. W przypadku niezależnego od Sprzedawcy braku możliwości przyjęcia Zamówienia do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się w tej sprawie z Klientem.
  12. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  13. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, formularz odstąpienia od umowy oraz niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  14. Informacje prezentowane w Sklepie stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w momencie przesłania na podany w Zamówieniu adres e-mail potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
  15. Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej Umowy następuje za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu oraz na wyraźne życzenie Klienta – dołączane do wysyłanego Towaru. Klientowi, który złożył Zamówienie zostanie przekazany cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży.

§ 5. Metody płatności

  1. Dostępne w Sklepie metody płatności:
    • przelew tradycyjny na numer konta bankowego:
      Santander : 66109025900000000131402284
      W celu identyfikacji i przypisania płatności dokonanej przelewem tradycyjnym do złożonego przez Klienta Zamówienia w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia;
    • szybkie przelewy za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności;
  2. Płatności w systemie bankowym należy dokonać w terminie 2 dni od dnia złożenia Zamówienia. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu. Jeżeli Klient nie dokona płatności za Zamówienie w terminie 2 dni od daty złożenia Zamówienia, Zamówienie zostanie anulowane.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy 24

§ 6. Dostawa

  1. Produkty dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta podczas procesu składania Zamówienia spośród dostępnych metod dostawy udostępnianych przez Sprzedawcę
  2. Koszt wysyłki Produktu opłaca Klient, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  3. Koszt dostawy obliczany jest na podstawie cen wskazanych w formularzu Zamówienia i doliczany jest do kwoty Zamówienia w podsumowaniu.
  4. Warunkiem otrzymania przez Klienta przesyłki z Produktem jest uiszczenie kwoty wartości Zamówienia.
  5. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się za pomocą firmy kurierskiej lub poczty.
  6. Produkt wysyłany jest pod adres wskazany w Formularzu Zamówienia.
  7. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy przez przewoźnika. Czas realizacji zamówienia (czas kompletowania Produktu) wynosi od 2 do 15 Dni roboczych (w zależności od rodzaju zamówionych produktów), jednakże Sprzedawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie tak szybko jak to możliwe. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w okresie świątecznym oraz akcji rabatowych. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – Czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. Czas dostawy przez przewoźnika zależny jest od firmy kurierskiej i najczęściej wynosi on do 7 dni roboczych.
  8. W przypadku wydłużenia Czasu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, Sprzedający skontaktuje się w tej sprawie z Klientem. Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym (tj. do 7 dni roboczych).
  9. Sprzedający w żaden sposób nie odpowiada za zniszczenie opakowania i Produktu przez przewoźnika. Kupujący lub odbiorca Zamówienia powinien przy dostawie sprawdzić stan paczki i Produktów. Przy przesyłce kurierskiej zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia należy odmówić odbioru przesyłki i bezzwłocznie spisać protokół reklamacyjny zawierający wszystkie zastrzeżenia odnośnie stwierdzonej nieprawidłowości w sposób jasny i szczegółowy oraz przesłać go na adres: mountainpetsklep@gmail.com. Przy przesyłce do Paczkomatu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, ubytku paczkę należy pozostawić w skrytce lub niezwłocznie udać się do najbliższego punktu InPost w celu spisania protokołu szkody. Następnie należy niezwłocznie poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji i w sposób jasny i szczegółowy opisać wszelkie nieprawidłowości w drodze mailowej na adres: mountainpetsklep@gmail.com
  10. Sprzedający w żaden sposób nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z winy przewoźnika oraz niedotrzymanie przez przewoźnika deklarowanego czasu dostawy.

§ 7. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość może poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie Produktu przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostawy jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę; w takim wypadku Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Jeżeli Konsument złożył ww. oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę – oferta przestaje wiązać.
  3. Do zachowania terminu określonego w § 7 pkt. 1 niniejszego Regulaminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument powinien skorzystać ze wzoru oświadczenia odstąpienia od umowy
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów z uwzględnieniem wyłączeń określonych w § 7 pkt. 1 niniejszego Regulaminu. Zwrot następuje niezwłocznie tj. nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument jest zobowiązany zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
    Preferowaną przez sklep formą zwrotu jest odesłanie go do paczkomatu Inpost:

    RPD01M

    na dane:
    Mountain Pet, mountainpetsklep@gmail.com, 600340163

    lub alternatywnie wysyłka na adres:
    Mountain Pet
    Smolnik 56

    38-543 Komańcza

  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Zwracane produkty powinny posiadać wszystkie metki i etykiety, nie mogą być uszkodzone, zabrudzone ani zmodyfikowane.
  9. Bezpośrednie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (personalizacja dotyczy koloru okuć, długości smyczy, uchwytu na adresówkę itp. )
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    5. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 8. Reklamacja

Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Konsumentowi Produktu zgodnego z umową, wolnego od wad. W przypadku zakupu uszkodzonego Produktu Konsument ma prawo do reklamacji z tytułu gwarancji lub z tytułu rękojmi.

  1. Reklamacja z tytułu gwarancji producenta
    • Wszystkie Produkty oferowane przez Sklep posiadają gwarancję obowiązującą na terenie RP przez okres 12 miesięcy liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
    • Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: potwierdzenie płatności generowane przez system bankowy.
    • Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
  2. Reklamacja z tytuł u rękojmi
    • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny.
    • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną.
    • Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
      • nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
      • nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
      • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
      • została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
  3. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Jeżeli jednak wada uwidoczniła się w okresie 12-24 miesiące, to konsument musi udowodnić, że istniała w momencie zakupu.
  4. Zgłoszenia wad dotyczących Produktu wraz z odpowiednim żądaniem można dokonać – wypełniając odpowiednio formularz mailowo na adres mountainpetsklep@gmail.com lub pisemnie na adres:

    Mountain Pet
    Smolnik56 38-543 Komańcza
  5. Zgłoszenie powinno zawierać szczegółowe informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji ze szczególnym uwzględnieniem rodzaju i daty stwierdzonej nieprawidłowości. Do zgłoszenia należy dołączyć również dane kontaktowe oraz dowód zakupu. Dla oceny wad fizycznych Produkt należy dostarczyć na podany wyżej adres. Dostarczony produkt powinien być czysty.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę w podanym wyżej terminie reklamację uznaje się za uzasadnioną.
  7. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
  8. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze, e-mailem lub innym trwałym nośniku.
  9. Reklamacja z tytułu gwarancji nie obejmuje następstw zużycia produktu w wyniku użytkowania; uszkodzeń, które powstały na skutek działania czynników zewnętrznych, uszkodzeń wywołanych przez środki chemiczne, termiczne i warunki atmosferyczne; produktu użytkowanego niezgodnie z przeznaczeniem lub który został samodzielnie zmodyfikowany.
  10. Reklamacja z tytułu gwarancji nie obejmuje uszkodzeń powstałych podczas nieprawidłowej konserwacji.

§ 9. Usługi elektroniczne

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak: o zawieranie Umów Sprzedaży Produktu, prowadzenie Konta w Sklepie, korzystanie z Newslettera. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest nieodpłatne. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa, Cookies oraz Javascript.

Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie – na czas nieoznaczony.
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie – na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera – na czas nieoznaczony.

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 10. Reklamacja usług elektronicznych

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mountainpetsklep@gmail.com. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 11. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym
i bezterminowym (np. prowadzenie Konta). Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mountainpetsklep@gmail.com. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym
i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia). Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej
w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 12. Własność intelektualna

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.mountainpet.pl korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością Zuzanny Haczewskiej prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Zuzanna Haczewska Mountain Pet (NIP: 6871977528, REGON: 528578322) z siedzibą w Smolnik 56 38-543 Komańcza,
  2. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.mountainpet.pl, bez zgody Usługodawcy.
  3. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.mountainpet.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  4. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresemwww.mountainpet.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.mountainpet.pl użyte są w celach informacyjnych.

§13. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  1. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

Zajrzyj w kategorię "OUTLET" i zgarnij akcesoria w okazyjnej cenie!

X